Často kladené otázky (FAQ)

>Jaké jsou poplatky za převod peněz?<

Poplatek za konkrétní převod si můžete snadno zjistit v kalkulátoru.

>Kde najdu pobočku MoneyGramu?<

Nejbližší pobočku si můžete snadno nalézt v lokátoru společnosti MoneyGram.

>Jak poslat hotovost do zahraničí?<

Pro odeslání peněz stačí odesílateli vyplnit formulář, předložit platný průkaz totožnosti k nahlédnutí, složit v hotovosti posílanou částku a zaplatit poplatek za převod. Transakční systém poté vygeneruje unikátní kód, který musí odesílatel sdělit příjemci.

>Jak vyzvednout poslané peníze?<

Příjemce si může vyzvednout peníze na kterékoliv pobočce MoneyGramu nejpozději do 10 minut od zadání transakce do systému. Stačí mu k tomu vyplnit formulář příjemce a vyplnit unikátní kód transakce.

>Jaké jsou opatření proti praní špinavých peněz – „AML“?<

Společnost MoneyGram, jakožto i Hateras Transfer mají vnitřní regule splňující nejpřísnější požadavky FSA (Financial Services Authority – dozorčí autorita ve Velké Británii) a České národní banky. Společnosti MoneyGram i Hateras Transfer jsou zaregistrovány jak u FSA, tak u ČNB a jsou pod jejich stálým dohledem.

>Jak dlouho trvá převod peněz?<

Převod peněz je velice rychlý, vybrat peníze může příjemce do 10 minut od odeslání transakce v systému MoneyGramu.

>Jaké měny lze posílat/přijímat?<

Na všech pobočkách v České republice se přijímají/vyplácejí české koruny. Na vybraných pobočkách též USD a EUR – viz. “lokátor”.

Pokud jste nenašli odpověď na svoji otázku, zeptejte se nás prostřednictvím emailu info@haterastransfer.cz.