sestavili jsme pro Vás seznam často kladených otázek
1. Nejbližší pobočku MoneyGram je možné najít na tomto odkazu.
2. Přineste s sebou následující:
Pro odeslání peněz:
· Svůj doklad totožnosti
· úplné jméno příjemce, které přesně odpovídá jménu uvedenému v jeho dokladu totožnosti.
· název státu kde si bude příjemce peníze vybírat,
· částku v CZK, kterou chcete odeslat, plus částku v CZK na poplatky,
· pokud budete odesílat prostředky na bankovní účet potřebujete název banky příjemce a číslo účtu příjemce
· pro odeslání peněz do mobilní peněženky potřebujete take mobilní číslo příjemce včetně mezinárodní předvolby.
3. Dokončení transakce
Ve spolupráci s pokladníkem vyplňte formulář pro odeslání, který je součástí systému.
4. Informace pro příjemce
Po dokončení transakce obdržíte stvrzenku. Stvrzenku si ponechte a sdělte osmimístné referenční číslo příjemci pro vyzvednutí peněz, toto referenční číslo je kód pro vyzvednutí peněz. Peníze odeslané na bankovní účet nebo do mobilní peněženky budou uloženy přímo na příslušný účet.
Požadavky se mohou lišit dle provozovatele pobočky. V případě nutnosti požádejte svoji místní pobočku MoneyGram o podrobnosti o jejich procesech a postupech.
Mějte při vyplňování formuláře převodu na vědomí, že jméno příjemce ve formuláři musí přesně odpovídat jménu v dokladu totožnosti, který příjemce předloží při vyzvednutí převedených peněz. Například Jan P. Novak NENÍ stejné jako Jan Petr Novak.
Pobočky MoneyGram jsou k dispozici ve více než 200 zemích světa. Nejbližší pobočku MoneyGram je možné najít na tomto odkazu.
Poplatky se liší podle místa odeslání a přijetí a podle odesílané částky. Pro odhad ceny své transakce naleznete na tomto odkazu.
Pro odesílání peněz je maximální povolená částka CZK 200 000, EUR 8000 a USD 8000.
Pouze v hotovosti na pobočce. Ideálně v CZK.
Převod peněz je velice rychlý, vybrat peníze může příjemce do 10 minut od odeslání transakce v systému MoneyGramu.
Výjimka je při zasílání transakcí z České republiky do České republiky. V tomto případě je možné si peníze vyzvednou druhý den po odeslání.
Na všech pobočkách v České republice se přijímají/vyplácejí české koruny. Na vybraných pobočkách též USD a EUR – viz. “lokátor”.
Ne. Na pobočce v České republice vyberete měnu, ve které budou peníze vyplaceny, vy jako odesílatel.
Pro informaci jaké měny jsou k dispozici v zemi kam peníze posílám zjistím v naší aplikaci na odhad poplatků, kterou naleznete zde
1. Ujistěte se, že má správné osmimístné referenční / potvrzovací číslo.
2. Ujistěte se, že příjemce má platný doklad totožnosti s fotografií a že jméno v tomto dokladu odpovídá jménu, které jste uvedli při odeslání peněz.
Mějte na paměti, že Vaše jméno na záznamu o převodu, vyplněném osobou odesílající peníze, musí přesně odpovídat jménu uvedenému na úředním dokladu totožnosti příjemce. Například Jan P. Novak NENÍ stejné jako Jan Petr Novak.
Pro další pomoc nás zkontaktujte na 800 720 067.
Osoba, která si chce vyzvednout peníze převáděné přes MoneyGram, musí předložit platný doklad totožnosti s fotografií a znát údaje o převodu.
Abyste se mohli chránit ještě lépe, udržujte veškeré informace o převodu peněz v tajnosti a ujistěte se, že příjemce peněz dobře znáte.
Pro převzetí převáděných peněz budete potřebovat následující:
Platný doklad totožnosti s uvedením Vašeho oficiálního jména
Osmimístné referenční číslo – vyžádejte si referenční číslo od osoby, která Vám peníze odesílá
Mějte na paměti, že Vaše jméno na záznamu o převodu, vyplněném osobou odesílající peníze, musí přesně odpovídat jménu uvedenému ve Vašem úředním dokladu totožnosti. Například Jan P. Novak NENÍ stejné jako Jan Petr Novak.
V případě problému kontaktujte nejdříve odesilatele převodu a ověřte správnost informací.
Pro další pomoc nás zkontaktujte na 800 720 067.
Pobočky MoneyGram jsou k dispozici ve více než 200 zemích světa. Nejbližší pobočku MoneyGram je možné najít na tomto odkazu.
1. Požádejte o osmimístné referenční číslo svého převodu. Toto referenční číslo má k dispozici osoba, která Vám peníze odesílá.
2. Navštivte pobočku MoneyGram. Nezapomeňte si s sebou vzít své referenční číslo a doklad totožnosti*.
3. Vyplňte na pobočce formulář pro příjem a předejte vyplněný formulář zástupci MoneyGram, abyste si mohli peníze převzít.
Možná budete muset prokázat svou totožnost a to obvykle jedním z následujících způsobů:
· Cestovní pas
· Řidičský průkaz
· Občanský průkaz nebo
· Doklad totožnosti vydaný státem
Je také možné, že budete muset prokázat své bydliště.
Na přípustné doklady totožnosti a na podrobnosti o vlastním procesu a postupech se zeptejte na místní pobočce MoneyGram.
Požadavky se liší podle místa v České republice a pobočky. Požádejte předem místní pobočku MoneyGram o informace o jejím procesu a postupech.
Mějte na paměti, že Vaše jméno na záznamu o převodu musí přesně odpovídat jménu uvedenému ve Vašem úředním dokladu totožnosti. Například Jan P. Novak NENÍ stejné jako Jan Petr Novak.
Převod peněz je velice rychlý, vybrat peníze může příjemce do 10 minut od odeslání transakce v systému MoneyGramu.
Výjimka je při zasílání transakcí z České republiky do České republiky. V tomto případě je možné si peníze vyzvednou druhý den po odeslání.
Phishing je typ on-line podvodu, jehož cílem je ukrást Vaše osobní údaje, například:
Uživatelská jména
Hesla
Údaje o kreditní kartě nebo
Tajné otázky a odpovědi
Phishing má obvykle formu e-mailu a je maskován tak, aby vypadal jako oficiální e-mail od služby MoneyGram. Odkazy v e-mailu Vás dovedou na falešnou internetovou stránku, která vypadá jako pravá stránka MoneyGram. Nejlepší je na odkazy v e-mailech vůbec neklikat. Pokud chcete naše stránky navštívit, zadejte naši webovou adresu přímo do svého prohlížeče a neklikejte na odkaz v e-mailu.
Pokud máte podezření, že Vám přišel e-mail s phishingem, sledujte pozorně následující:
· Odkazy na internetové stránky, které Vás žádají o ověření údajů o Vašem účtu
· Odkazy na internetové stránky, které Vás žádají o uvedení čísla bankovního účtu nebo kreditní karty, uživatelská jména a hesla
· Hrozby, že pokud neověříte údaje o svém účtu, bude Váš účet zrušen
Nejlepší postup je nikdy neklikat na odkazy uvedené v e-mailech. Místo toho zadejte adresu internetové stránky přímo do svého internetového prohlížeče.
Pokud máte podezření, že vám přišel e-mail s phishingem, neignorujte to - naopak to ohlaste! Email: customerservice@moneygram.com
Ne. MoneyGram vám NIKDY nepošle nevyžádaný e-mail, ve kterém by vás žádal o osobní nebo finanční údaje.
Pokud dostanete podezřelý e-mail, který bude tvrdit, že je od služby MoneyGram, oznamte nám to, abychom to mohli prošetřit. A pokud máte podezření, že vaše finanční údaje byly zneužity, doporučujeme vám se ihned obrátit na vaši banku.
Pokud máte podezření na podvod v případě transakce, která ještě nebyla přijata, obraťte se na zákaznický servis MoneyGram 800 720 067, aby byla transakce ihned zrušena.
Pokud jste nenašli odpověď na svoji otázku, zeptejte se nás prostřednictvím emailu info@haterastransfer.cz